GENEZA GIER THE SIMS
Jest to seria gier symulacyjnych wydawanych przez Electronic Arts. Gracz tworzy własnego „człowieka” zwanego Simem, umieszcza go w mieście we własnym domu i urządza go. Każdy nowy dodatek zwiększa możliwości gracza. Pierwsza gra z serii The Sims została wydana 31 stycznia 2000 w Stanach Zjednoczonych, a 2 lutego 2000 w Polsce. W lutym 2005 na ogólnoświatowy rynek zostało wysłane ponad 52 mln egzemplarzy. Z każdym rokiem liczba egzemplarzy powiększała się, a wraz z 10-leciem serii The Sims – 4 lutego 2010 – stan egzemplarzy wysłanych na rynek przekroczył 125 mln sztuk.
Jest pierwszą grą z serii, opracowaną przez Maxis, a wydaną przez Electronic Arts. Światowa premiera gry odbyła się 31 stycznia 2000 roku, na rynku polskim pojawiła się 2 marca 2000 roku. Gra wykorzystuje rzut izometryczny i funkcje symulacji codziennych czynności w podmiejskiej okolicy. Została wydana na różne platformy. W marcu 2002 sprzedaż gry wynosiła ponad 6,3 mln egzemplarzy na całym świecie, czyniąc ją najlepiej sprzedającą się grą na PC. Do gry wydanych zostało siedem dodatków i dwa pakiety Deluxe.


Jest drugą grą z serii, opracowaną przez Maxis, a wydaną przez Electronic Arts. Światowa premiera gry odbyła się 14 września 2004 roku, na rynku polskim pojawiła się 17 września 2004 roku. Jest grą 3D. Po raz pierwszy Simy żyją od dzieciństwa do starości przez 6 etapów życia. Za bardzo dobre aspiracje można zakupić „nagrody aspiracji”. W 2008 roku EA ogłosiła, że sprzedaż serii wyniosła ponad 100 mln euro.Do gry wydanych zostało osiem dodatków, dziewięć pakietów akcesoriów i jeden mini pack.


Jest trzecią grą z serii, opracowaną przez The Sims Studio, a wydaną przez Electronic Arts. Światowa premiera gry odbyła się 2 czerwca 2009 roku, na rynku polskim pojawiła się 5 czerwca 2009 roku. Produkcja rozpoczęła się w 2006 roku, dwa lata po wydaniu The Sims 2. Po raz pierwszy gra zawiera otwarte otoczenie. Simy mogą się przemieszczać po mieście bez żadnych okien ładowania. Mają teraz sześć pasków potrzeb, a nie osiem. Zamiast nagród aspiracji są nagrody szczęścia życiowego zakupione przez punkty szczęścia życiowego. Do gry wydanych zostało jedenaście dodatków i dziewięć pakietów akcesoriów.


Jest czwartą grą z serii, opracowaną przez Maxis, a wydaną przez Electronic Arts. Światowa premiera gry odbyła się 2 września 2014 roku, na rynku polskim ukazała się 4 września 2014 roku. Czwarta część serii została wzbogacona o szczegółowy kreator postaci – uwzględniający ich cechy fizyczne, osobowość, charakter i aspiracje. Jednym z najważniejszych aspektów w życiu Simów są emocje, które odgrywają znaczącą rolę w rozgrywce. Gra pozwala pobierać dzieła innych ludzi z całego świata i z miejsca umieszczać je w swojej grze, np. pobrać dom i w kilka sekund umieścić go w swojej grze. System ten nazwano „Galerią”.


EWOLUCJA PLUMBOBA
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL